Acasă > Uncategorized > Opera 10

Opera 10

Opera 10 este un  browser care are mai multe optiuni,este cea mai noua versiune,gratis ea opereaza pe ori ce fel de sistem de operare,nu mamanca resurse ocupa 12 MB si este un program destul de popular,usor de folosit,si cei mai multi dintre noi folosim opera ca browser-ul gauta foarte rapid si nu necesita greutati de al folosi.Descarca Opera 10

https://i2.wp.com/files.myopera.com/curlysuetoo/files/Opera%2010%20Build%201345.png

  1. Martie 2, 2010 la 5:24 pm

    hmm…oare asa este ?:D ia sa`l descarc si eu …;))

    • Martie 6, 2010 la 2:14 pm

      Adica sa iti dau siteul meu nu vrei cam multe pentru un comentariu sa iti dau site-ul nici nu ma gandesc si daca sa facem schimb de lincuri nu vreau blogul tau ca nu prea imi place al meu e cel mai tare eu am ogroaza de vizitatori pe el pe al tau nu intra nici macar 10

  2. Martie 2, 2010 la 5:24 pm

    apropo..facem schimb de link`uri ?:D ce zici ?🙂

  3. anasallu
    Martie 2, 2010 la 8:24 pm

    ce parere am eu aaaaaaaaaaaaa da nti mai face plublicitate pe saitu meu daaaaaaaaaa ca u numi faci mie asa si cu chatu daca e vb de asta numi mai face nik grrrrrrrrrr

  4. anasallu
    Martie 2, 2010 la 8:26 pm

    ia fami si mie plublicitate cat despre chatul tau am o parere buna si daca iti bati joc de mn grrrrr

  5. greculet
    Martie 3, 2010 la 11:28 pm

    @ivascugeorgian:”cei mai multi dintre noi folosim opera”😉 nu prea cred,si in pivinta la viteza noul test din 2010 al tuturor browserelor l-a clasat pe locul 5.In plus mai sunt si versiuni mai noi(tot mozila e mai bun);)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

