Acasă > Uncategorized > Pivot 2.2.5

Pivot 2.2.5

Peivot este un program cu care puteti sa va creati propria dumneavoastra animatie in GIF(miscatoare),haioase puteti folosi aceste animati pentru amuzament sau pentru un site daca avet facut in html este foarte usor de folosit si foarte haios sa faceti asa ceva,dar sa stiti ca trebuie sa il miscati foarte incet si sa dati click dupa fiecare miscare pe „Next Frame” puteti sa il micsorati sau mari.Descarca Pivot 2.2.5

https://i2.wp.com/downloads.phpnuke.org/screenshots/19229/290x300x147dee7e1c.jpghttp://robesonspecials.files.wordpress.com/2009/03/pivot-stickfigure-animator-2-2-5.jpg

Categorii:Uncategorized
  1. Aprilie 14, 2010 la 8:50 am

    Frumos articolul mie imi place ca sa fac ceva amuzant in timpul liber sper sa va placa si voua acest articol zicetimi intrun comm daca va place

  2. greculet
    Aprilie 14, 2010 la 10:59 pm

    si da si nu parca foloseai widows 7 nu???

  3. Aprilie 16, 2010 la 8:24 am

    Merge pe ori ce fel de sistem de operare😛

  4. anasallu
    Aprilie 22, 2010 la 9:57 am

    oau asta chiar imi place tare greo,lgau

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

