Acasă > Uncategorized > Model de examen matematica

Model de examen matematica

Model-ul de examen este mai degraba numit evaluare nationala,ea conteaza 50% din media voastra pentru intrare la un liceu,ea se va da pe data de 12.Mai.2010 in acest an si va ofer un model,cine stie poate sa va pice acest model ca sunt foarte putine modele anul acesta chiar foarte putine si daca vreti puteti sa il faceti mai din timp ca la exameni sa nu va faceti probleme,ca multe dintre ele seamna ca acest model care vi-l ofer daca vreti sa va uitati pe el si sa il rezolvati dati click aici sau daca mai vreti si alte-le sa le si descarcati dati click aici Succes!

https://i0.wp.com/www.librarie.net/coperta/evaluarea-nationala-2010-147164.jpghttps://i1.wp.com/www.bizchannel.ro/docs/articole/big/art_1262853154.jpghttps://i0.wp.com/www.librariaonline.ro/images/products/librariaonline.ro/Evaluarea_Nationala_2010_Matematica_clasa_a_VIII_a_Ghid_de_pregatire_pentru_examen.jpg

Categorii:Uncategorized
  1. Mai 5, 2010 la 8:39 am

    Da este un articol bun chiar si pentru mine ca acum sunt clasa a 8-a si este mine ca mai este si la matematica la matematica este mai greu ca la romana zic eu,daca aveti si voi nedumeriri sau va place acest articol ziceti-mi,:)😉😉😀😛

  2. Mai 5, 2010 la 8:40 am

    Succes😉😉😉😉

  3. Mai 5, 2010 la 9:17 am

    Frumoase articole! va urez si eu succes celor care datii examene imi place articolul si cred ca voua o sa va place si mai mult ca o sa va pregatiti din timp!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

