Acasă > Uncategorized > Cum repar Stick-ul USB?

Cum repar Stick-ul USB?

Cum repar stik-ul usb? m-am intrebat si eu de multe ori,aveam un stick ce nu imi mai mergea,dar intr-un sfasit am gasit rezolvarea la aceasta problema,am incercat tot felul sa il fac si in sfarsit am gasit solutia buna,acesta merge si la hardurile externe ,si altor memori flash,pentru a remedia aceasta problema si sa nu va mai apara acea eroare ca nu puteti sa il formatati sau deschide trebuie sa urmariti urmatori pasi:

Dati click dreapta pe My Computer si alegeti din lista Manage,apoi dati click pe Disk Management,unde ar trebui sa va vedeti stick-ul,memoria flash USB,si dati click dreapta pe icon-ul stick-ului sau memoriei flash si selectezi,Change drive letter and paths,si dati click pe Change dupa care ai atribuiti o litera nouo memoriei flash de exemplu Z sau T ca in imaginea de mai jos.Dupa ce ati selectat litera pentru memoria flash a dumneavoastra,un mesaj de atentionare va aparea ce iti va spune „Changing The Driv Letter of a Volume Might Cause Programs No Longer To run.” dupa ce citesti acest mesaj apesi Yes,pentru ca dumneavoastra sa va recuperati datele de pe memoria flash,deci nici un program nu foloseste acele date.Dupa care vei ramane cu fereastra de Computer Managemant Windows.Apoi stick-ul sau memoria flash a dumneavoastra va functiona din nou ca la inceput.https://i2.wp.com/laptopulmeu.net/wp-content/uploads/2010/02/Capture.jpg

Categorii:Uncategorized
  1. claudiu
    Aprilie 2, 2013 la 5:59 pm

    Merge. Multumesc Foarte Mult.

  2. ceska
    Septembrie 11, 2013 la 8:44 am

    Buna.Am un stick Kingstone de 16 GB care ieri s a busit impreuna cu niste date de pe el…In My computer apare in lista si dau proprietatati apare ca e file format RAW cu capacitate 0 GB.Dar daca ma duc in Manage–> Storage –> Computer management acolo nu mai apare ca sa l formatez sau sa i schimb numele.Ce pot face cu el?se mai pot recupera datele cumva?

  3. Ianuarie 25, 2014 la 8:23 pm

    salut am un stik de 4 gb ,dar akuma un pik de timp nu mia mai aparut pe pc cand vream sal folosesc, si am facut ceva si apare din nou dar tare ia scazut memoria ce pot sa fac?Multumesc

  4. Ianuarie 22, 2015 la 1:40 pm

    Am incercatmetoda asta.Nu am optiunea Change Drive…

  5. August 28, 2015 la 8:06 am

    Am incercat metoda si nu s a schimbat nimic

  6. Catalin
    Septembrie 12, 2015 la 8:48 pm

    Salut am un stick de 4 GB care nu mai functioneaza,adica imi arata ca are memoria de 1240 GB asa scrie cand ii dau la formatare,dar daca ii dau propertis am 0 bytes,nu il pot formata am incercat si cu niste programe si cum ai zis tu dar degeaba. Imi zice ca am niste fisiere corupte in el si de asta nu s-a putut termina formatarea.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

