Acasă > Uncategorized > Poetul Inimilor frante

Poetul Inimilor frante

Poetul inimilor frante imi zic multe persoane pe care le-am cunoscut pe internet si au citit poezile mele si povestile si multe alte articicole asa ca m-am gadit pana la urma sa vil dezvalui si vouo poate o sa va placa si sper sa nu ma criticati, eu asa imi descarc sentimentele si suferinta pe care o simnt mai ales ca aceste intamplari sunt reale si majoritate sunt din trairile si sentimentele mele,ele sunt cu adevarat triste mai ales cand,multi aflati ca eu adept cel mai des stilul emo dar pentru mine,nu e chiar un stil pentru mine ca eu am inceput sa cred ca traiesc din suferinta si din neplacerile vieti,care toti ma considera un absolut total esec si vor sa mor cat mai repede sa scape de mine dar daca vreti sa aflati totul despre mine le gasiti si prin versurile poiezilor sau povestilor😦 asa ca daca sunteti curiosi sau va plac povestile triste sau poezile triste de acelasi gen majoritatea au un sfarsit trist,puteti sa intrai aici

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

