Acasă > Uncategorized > Chestionare Auto

Chestionare Auto

Chestionare auto pentru optinerea permisului de conducere din prima,puteti sa faceti de pe siteul oficial al celora ce va da permisul de conducere.Eu am facut de pe acest site si am luat sala cu 24, fara probleme intr-un timp scurt o intrebare am gresito din neatentie,majoritatea intrebarilor mi-a picat dupa acest site,dar va recomand sa cititi si codul rutier simplificat 2013, si nu o sa aveti emoti la proba teoretica (sala) trebuie doar sa va faceti cun cont gratis cu ajutorul  la e-mail,la autonteficare,iar acest site merge daca flositi „Internet Explorer” ca browser.Daca vreti si dumneavoastra sa faceti chestionare auto sa luati sala din prima cu punctaj bun dati un click aici .Succes!

https://extreemgeorge.files.wordpress.com/2013/06/4fc8f-sala.jpghttps://i0.wp.com/www.graiulsalajului.ro/imaginiart/preview/imagine-articol_11671.jpg

Categorii:Uncategorized
  1. vlady
    Februarie 26, 2014 la 4:46 pm

    da ok

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

